- -

Tecnología, innovación docente y fiscalidad para nativos digitales universitarios

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Tecnología, innovación docente y fiscalidad para nativos digitales universitarios

Show full item record

Delgado Rivero, FJ.; Fernández Llera, R. (2013). Tecnología, innovación docente y fiscalidad para nativos digitales universitarios. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 11(3):321-342. https://doi.org/10.4995/redu.2013.5531

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/140059

Files in this item

Item Metadata

Title: Tecnología, innovación docente y fiscalidad para nativos digitales universitarios
Secondary Title: Technology, teaching innovation and taxation for undergraduate digital natives
Author: Delgado Rivero, Francisco J. Fernández Llera, Roberto
Issued date:
Abstract:
[ES] La enseñanza universitaria está inmersa en una profunda reforma para su adaptación al Espacio Europeo de Educación Superior (EEES), donde se homologan títulos y competencias para todo el ámbito europeo. En este contexto, ...[+]


[EN] Higher education is immersed in a deep reform for its adjustment to the European Higher Education Area (EHEA), where degrees and competences are validated for the whole European area. In this context, the teaching of ...[+]
Subjects: Information and communication technologies (ICT) , Teaching innovation , European Higher Education Area , Meaningful learning , Taxation , Digital natives , Virtual Campus , Tecnologías de la información y la comunicación (TIC) , Innovación docente , Espacio Europeo de Educación Superior , Aprendizaje significativo , Fiscalidad , Nativos digitales , Campus Virtual , Clasificación JEL: A20 , A22 , H24
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2013.5531
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2013.5531
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record