- -

Reflexiones en torno a la competencia evaluadora del profesorado en la Educación Superior

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Reflexiones en torno a la competencia evaluadora del profesorado en la Educación Superior

Show full item record

Rodríguez Gómez, G.; Ibarra Sáiz, MS. (2012). Reflexiones en torno a la competencia evaluadora del profesorado en la Educación Superior. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 10(2):149-161. https://doi.org/10.4995/redu.2012.6101

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141303

Files in this item

Item Metadata

Title: Reflexiones en torno a la competencia evaluadora del profesorado en la Educación Superior
Secondary Title: Some thoughts about the assessing competence of lecturers in Higher Education
Author: Rodríguez Gómez, Gregorio Ibarra Sáiz, Mª Soledad
Issued date:
Abstract:
[ES] Las aportaciones que se presentan en este artículo parten de la experiencia de los autores a lo largo de los últimos años, en los que han trabajado en colaboración con un gran número de profesores universitarios de ...[+]


[EN] The contributions presented in this article are based on the experience of the authors. In recent years, the authors have been working in collaboration with university teachers of different branches of knowledge. ...[+]
Subjects: Competence , Assessment , E-Assessment , Participation , Self-assessment , Peer-assessment , Co-assessment , Sustainable Assessment , Competencia , Evaluación , E-Evaluación , Participación , Autoevaluación , Evaluación entre iguales , Co-evaluación , Evaluación sostenible
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2012.6101
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2012.6101
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record