- -

Evaluación del diseño de las “guías FORCOM de autoevaluación de competencias docentes‟ para el Espacio europeo de Educación superior (EEES)

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Evaluación del diseño de las “guías FORCOM de autoevaluación de competencias docentes‟ para el Espacio europeo de Educación superior (EEES)

Show full item record

Álvarez Rojo, V. (2009). Evaluación del diseño de las “guías FORCOM de autoevaluación de competencias docentes‟ para el Espacio europeo de Educación superior (EEES). REDU. Revista de Docencia Universitaria. 7(4):1-12. https://doi.org/10.4995/redu.2009.6229

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/142093

Files in this item

Item Metadata

Title: Evaluación del diseño de las “guías FORCOM de autoevaluación de competencias docentes‟ para el Espacio europeo de Educación superior (EEES)
Secondary Title: The “FORCOM guides for self-assessment teaching competencies‟, in the European Higher Education Area (EHEA): evaluating its design
Author:
Issued date:
Abstract:
[ES] Este artículo presenta la validación empírica del diseño de un instrumento concebido para ayudar al profesorado universitario a evaluar sus propias competencias docentes dentro del marco de la convergencia europea: ...[+]


[EN] This paper presents some findings of an evaluation study conducted in five spanish universities on the design of a „FORCOM Guides for Self-Assessment Teaching Competencies‟. This device has been developed to help ...[+]
Subjects: European Higher Education Area , EHEA , Teaching Competencies , Self-Assessment of Teaching Competencies , Program Evaluation , Espacio Europeo de Educación Superior , EEES , Competencias Docentes , Autoevaluación de Competencias Docentes , Evaluación de Programas
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2009.6229
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2009.6229
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record