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Lessons learned from the implementation of a Service Management Office: the case of a World Food company in Latin America

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Lessons learned from the implementation of a Service Management Office: the case of a World Food company in Latin America

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Lucio Nieto, T.; Gonzalez-Bañales, D. (2020). Lessons learned from the implementation of a Service Management Office: the case of a World Food company in Latin America. Editorial Universitat Politècnica de València. 21-34. https://doi.org/10.4995/INN2019.2019.10048

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/151195

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Título: Lessons learned from the implementation of a Service Management Office: the case of a World Food company in Latin America
Autor: Lucio Nieto, Teresa Gonzalez-Bañales, Dora
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents the case of evolution and lessons learned in information technology service management (ITSM) of a World Food Company in Latin America, with an emphasis on their process-driven strategy for integral ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Service Management Office , ITSM , IT Governance , Service Management Department , ITIL
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490487990
DOI: 10.4995/INN2019.2019.10048
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2019/paper/view/10048
Título del congreso: INNODOCT 2019
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Diciembre 16-17,2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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