Mostrar el registro completo del ítem
Chiñas Palacios, CD.; Águila León, J.; Vargas Salgado, C.; Alcázar Ortega, M. (2020). Questionnaire design in gamification process for education: a case study at Universidad de Guadalajara – Mexico. Editorial Universitat Politècnica de València. 209-217. https://doi.org/10.4995/INN2019.2019.10123
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/151376
Título: | Questionnaire design in gamification process for education: a case study at Universidad de Guadalajara – Mexico | |
Autor: | Chiñas Palacios, Cristian Daniel Águila León, Jesús | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Gamification techniques have demonstrated that students improve their
learning process through mobile applications. However, every teacher
creates his/her own questions for the game design, involving classroom
response ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2019/paper/view/10123 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|