- -

The identification of improvement strategies in continuous assessment using sentiment analysis in the Operational Research course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The identification of improvement strategies in continuous assessment using sentiment analysis in the Operational Research course

Mostrar el registro completo del ítem

Talero-Sarmiento, L.; Durán-Peña, J.; Salcedo-Rugeles, K.; Garcia-Franco, S.; SALCEDO (2020). The identification of improvement strategies in continuous assessment using sentiment analysis in the Operational Research course. Editorial Universitat Politècnica de València. 389-397. https://doi.org/10.4995/INN2019.2019.10246

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/153175

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The identification of improvement strategies in continuous assessment using sentiment analysis in the Operational Research course
Autor: Talero-Sarmiento, Leonardo Durán-Peña, Julián Salcedo-Rugeles, Kevin Garcia-Franco, Sergio SALCEDO
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The University aims is to graduate professionals with high levels of competence to impact society positively. In consequence, the institutions apply different educational strategies to focus on improving the curricular ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Continuous assessment strategy , Operational Research , Sentiment Analysis
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490487990
DOI: 10.4995/INN2019.2019.10246
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2019/paper/view/10246
Título del congreso: INNODOCT 2019
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Diciembre 16-17,2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem