- -

Analysis of the Berlin Film Office’s Strategy and Film Tourism in Berlin. How important is the strategy of a film office for the tourism of a city?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Analysis of the Berlin Film Office’s Strategy and Film Tourism in Berlin. How important is the strategy of a film office for the tourism of a city?

Mostrar el registro completo del ítem

Gómez Martorell, M. (2020). Analysis of the Berlin Film Office’s Strategy and Film Tourism in Berlin. How important is the strategy of a film office for the tourism of a city?. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/158887

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/158887

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Analysis of the Berlin Film Office’s Strategy and Film Tourism in Berlin. How important is the strategy of a film office for the tourism of a city?
Autor: Gómez Martorell, María
Director(es): Roig Merino, Bernat
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto de Investigación para la Gestión Integrada de Zonas Costeras - Institut d'Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha acto/lectura:
2020-12-14
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Film tourism or film induced tourism is a branch of cultural tourism that has been significantly increasing in the last years. This type of tourism has a huge potential. Due to the advantages and good impacts that ...[+]


[ES] El turismo cinematográfico es una rama del turismo cultural que ha ido creciendo significativamente en los últimos años. Este tipo de turismo tiene un enorme potencial. Debido a las ventajas y los impactos positivos ...[+]
Palabras clave: Film Tourism , Cultural tourism , Film Office/Commission , Turismo cinematográfico , Turismo cultural , Industria audiovisual , Berlín , Madrid. , Audiovisual industry
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Turismo-Grau en Turisme
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem