Mostrar el registro completo del ítem
Bastida Molina, P.; Vargas Salgado, CA.; Montuori, L.; Alcázar Ortega, M. (2021). Doodle: an innovative tool for organizing group tutorials in University education. En Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 185-193. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11883
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/162264
Título: | Doodle: an innovative tool for organizing group tutorials in University education | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Group tutorials are becoming an ever-increasing learning methodology in University education due to the continuous knowledge feedback among students. Despite the positive impact of such kind of sessions on students, ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2020/paper/view/11883 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|