- -

Validación de una escala reducida para valorar competencias básicas de aprendizaje del alumnado universitario

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Validación de una escala reducida para valorar competencias básicas de aprendizaje del alumnado universitario

Show full item record

Chiva Sanchis, I.; Ramos Santana, G.; Moral Mora, A.; Pérez Carbonell, A. (2021). Validación de una escala reducida para valorar competencias básicas de aprendizaje del alumnado universitario. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 19(1):129-145. https://doi.org/10.4995/redu.2021.15125

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/168764

Files in this item

Item Metadata

Title: Validación de una escala reducida para valorar competencias básicas de aprendizaje del alumnado universitario
Secondary Title: Validation of a reduced scale to assess basic learning skills of university students
Author: Chiva Sanchis, I. Ramos Santana, G. Moral Mora, A.M. Pérez Carbonell, A.
Issued date:
Abstract:
[ES] La relación entre evaluación y desarrollo de las competencias básicas para el aprendizaje del alumnado universitario es indiscutible, pues la evaluación juega un papel relevante al determinar lo que aprende el alumnado ...[+]


[EN] The relationship between evaluation and development of the basic competences for the learning of the university students is indisputable, since the evaluation plays an important role in determining what the students ...[+]
Subjects: Skills , Student evaluation , Learning , University students , Higher education , Measuring instruments , Habilidad , Evaluación del estudiante , Aprendizaje , Estudiante universitario , Enseñanza superior , Instrumento de medida
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2021.15125
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2021.15125
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record