- -

La enseñanza del ensayo en secundaria: análisis de secuencias didácticas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

La enseñanza del ensayo en secundaria: análisis de secuencias didácticas

Show full item record

Núñez Cortés, JA.; Saneleuterio, E. (2021). La enseñanza del ensayo en secundaria: análisis de secuencias didácticas. Lenguaje y Textos. 0(53):79-91. https://doi.org/10.4995/lyt.2021.15438

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/168967

Files in this item

Item Metadata

Title: La enseñanza del ensayo en secundaria: análisis de secuencias didácticas
Secondary Title: Teaching How to Write Essays in Secondary Education: Didactic Sequences Analysis
Author: Núñez Cortés, Juan Antonio Saneleuterio, Elia
Issued date:
Abstract:
[EN] The development of the writing expression competence, and in particular, the argumentative competence has awoken interest among the different educational levels. The essay has been studied from different pers-pectives ...[+]


[ES] El desarrollo de la competencia en expresión escrita y, en especial, de la competencia argumentativa ha sido objeto de interés en diferentes niveles educativos. Así, el ensayo se ha estudiado desde variadas perspectivas ...[+]
Subjects: Discursive genres , Textbooks , Secondary Education , Didactic sequences , Writing process , Géneros discursivos , Escritura , Libros de texto , Educación secundaria , Secuencias didácticas , Proceso de escritura
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 ) (eissn: 2530-0075 )
DOI: 10.4995/lyt.2021.15438
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2021.15438
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record