- -

Análisis de la estrategia de redes sociales de Huawei

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de la estrategia de redes sociales de Huawei

Show full item record

Wu, X. (2021). Análisis de la estrategia de redes sociales de Huawei. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/171635

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/171635

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de la estrategia de redes sociales de Huawei
Author: Wu, Xiaoyu
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2021-07-23
Issued date:
Abstract:
[ES] El desarrollo de las redes sociales ha traído consigo nuevas oportunidades para la comunicación de los principales fabricantes. Huawei es una de las compañías líderes en el mundo debido a su fuerza corporativa, su ...[+]


[EN] The development of social media has brought new opportunities for brand communication. Huawei is one of the leading companies in the world in terms of its corporate strength, brand value and communication capability. ...[+]
Subjects: Huawei , Medios sociales , Comunicación , Social media , Communication
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record