- -

Development and Evaluation of Online Approaches for Improved Kinaesthetic Learning in Science

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Development and Evaluation of Online Approaches for Improved Kinaesthetic Learning in Science

Mostrar el registro completo del ítem

Scanlan, A.; Kennedy, D.; Mccarthy, T. (2021). Development and Evaluation of Online Approaches for Improved Kinaesthetic Learning in Science. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 153-161. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.13146

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172016

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Development and Evaluation of Online Approaches for Improved Kinaesthetic Learning in Science
Autor: Scanlan, Anna Kennedy, Declan McCarthy, Tommie
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Kinaesthetic learning is expressed when physical actions are used to connect concept development to reality, for example through model building, trial and error practice, or role-play interactions. Learning through a ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Kinaesthetic , E-learning , Education , Online-learning , Biochemistry , Life science
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489758
Fuente:
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd21.2021.13146
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/13146
Título del congreso: Seventh International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 22-23, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem