- -

Planificació i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting online de l'agrupació musical Malonda

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Planificació i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting online de l'agrupació musical Malonda

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Fernández Planells, Ariadna es_ES
dc.contributor.author Casanova Garcia, Blai es_ES
dc.coverage.spatial east=-0.2070885; north=38.8860393; name=Villalonga, Valencia, Espanya es_ES
dc.date.accessioned 2021-09-10T16:51:36Z
dc.date.available 2021-09-10T16:51:36Z
dc.date.created 2021-07-22
dc.date.issued 2021-09-10 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/172107
dc.description.abstract [CA] La irrupció en la societat dels mitjans de comunicació online i la canviant resposta d’hàbits de consum davant aquest fenomen ha impulsat a gran part de les entitats (tan governamentals, empresarials com altres classes d’agrupacions o projectes) a tenir una presència en les xarxes per continuar tenint una repercussió i influència en el consumidor. També ha dotat d’una oportunitat única a les xicotetes i mitjanes organitzacions per promocionar i vendre el seu producte o servei. L’àmbit cultural també pot beneficiar-se de les possibilitats que ofereixen els canals digitals. Així, el grup de rock Malonda, procedents de Vilallonga (València), du actiu des del 2015 i ha registrat tres discs d’estudi. Al llarg de la seua trajectòria ha realitzat diferents esdeveniments al voltant de tot el territori nacional. Este projecte té com a finalitat l’estudi del mercat, incloent les noves formes de consum musical, on competeix la banda així com la identificació dels diferents públics i la creació tant d’objectius com de l’estratègia a seguir per la banda a les diferents xarxes socials, basant-nos en els diferents autors sobre la creació d’un pla de comunicació. es_ES
dc.description.abstract [EN] The irruption of online media in the society and the changing consumer hàbits, in response to this event, has encouraged many organisations (governmental, business and other types of groups or projects) to have a presence on social networks in order to continue to have an effect and influence on the consumer. This provided a unique opportunity for small and medium-sized organisations to promote and sell their products or services. The cultural sector can benefit from the possibilities offered by digital media. The rock band Malonda, from Vilallonga (Valencia), has been active since 2015 and has recorded three studio albums. Throughout their career they have performed at different events all over Spain. The purpose of this project is to study the market, including the new forms of music consume, where the band competes, and the identification of the different audiences and the creation of both objectives and the strategy to be followed by the band in the different social networks, using different authors on the creation of a communication plan. es_ES
dc.format.extent 67 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Pla de comunicació es_ES
dc.subject Xarxes socials es_ES
dc.subject Estratègia de comunicació es_ES
dc.subject Malonda grup de música es_ES
dc.subject Communication plan es_ES
dc.subject Social networks es_ES
dc.subject Communication strategy es_ES
dc.subject Malonda music group es_ES
dc.subject.classification COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD es_ES
dc.subject.other Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual es_ES
dc.title Planificació i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting online de l'agrupació musical Malonda es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.description.bibliographicCitation Casanova Garcia, B. (2021). Planificació i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting online de l'agrupació musical Malonda. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/172107 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\141108 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem