Resumen:
|
[CA] La irrupció en la societat dels mitjans de comunicació online i la canviant resposta d’hàbits
de consum davant aquest fenomen ha impulsat a gran part de les entitats (tan
governamentals, empresarials com altres ...[+]
[CA] La irrupció en la societat dels mitjans de comunicació online i la canviant resposta d’hàbits
de consum davant aquest fenomen ha impulsat a gran part de les entitats (tan
governamentals, empresarials com altres classes d’agrupacions o projectes) a tenir una
presència en les xarxes per continuar tenint una repercussió i influència en el consumidor.
També ha dotat d’una oportunitat única a les xicotetes i mitjanes organitzacions per
promocionar i vendre el seu producte o servei. L’àmbit cultural també pot beneficiar-se de
les possibilitats que ofereixen els canals digitals. Així, el grup de rock Malonda, procedents
de Vilallonga (València), du actiu des del 2015 i ha registrat tres discs d’estudi. Al llarg de
la seua trajectòria ha realitzat diferents esdeveniments al voltant de tot el territori nacional.
Este projecte té com a finalitat l’estudi del mercat, incloent les noves formes de consum
musical, on competeix la banda així com la identificació dels diferents públics i la creació
tant d’objectius com de l’estratègia a seguir per la banda a les diferents xarxes socials,
basant-nos en els diferents autors sobre la creació d’un pla de comunicació.
[-]
[EN] The irruption of online media in the society and the changing consumer hàbits, in response
to this event, has encouraged many organisations (governmental, business and other types
of groups or projects) to have a ...[+]
[EN] The irruption of online media in the society and the changing consumer hàbits, in response
to this event, has encouraged many organisations (governmental, business and other types
of groups or projects) to have a presence on social networks in order to continue to have
an effect and influence on the consumer. This provided a unique opportunity for small and
medium-sized organisations to promote and sell their products or services. The cultural
sector can benefit from the possibilities offered by digital media. The rock band Malonda,
from Vilallonga (Valencia), has been active since 2015 and has recorded three studio
albums. Throughout their career they have performed at different events all over Spain. The
purpose of this project is to study the market, including the new forms of music consume,
where the band competes, and the identification of the different audiences and the creation
of both objectives and the strategy to be followed by the band in the different social
networks, using different authors on the creation of a communication plan.
[-]
|