Resumen:
|
[CA] Actualment, les persones disposen de diferents plataformes per a crear, consumir i
compartir continguts utilitzant diferents formats i convertint-se en prosumidors. D’aquesta
manera, els usuaris componen una part ...[+]
[CA] Actualment, les persones disposen de diferents plataformes per a crear, consumir i
compartir continguts utilitzant diferents formats i convertint-se en prosumidors. D’aquesta
manera, els usuaris componen una part fonamental del procés de decisió d’altres
consumidors i la seua percepció sobre una determinada empresa o marca. A diferència dels
mètodes publicitaris tradicionals, els quals consisteixen a explicar els beneficis dels
productes, el màrqueting ha evolucionat posant més èmfasi a l’experiència d’usuari, aportant
valor i generant confiança. Així que, les empreses han d’adaptar la seua estratègia de
comunicació a les necessitats dels consumidors. L’empresa valenciana Yosvic-Espanya S.L.
està dedicada a la importació de productes cosmètics i a la seua posterior venda. Per tant,
es proposa dissenyar i redactar un pla estratègic transmèdia amb l’objectiu principal de
fidelitzar a la seua audiència creant una comunitat en línia i generant una major conversió de
venda. Es pretén seguir una metodologia basada en la investigació i l'anàlisi del pla de
comunicació actual de l’empresa, com de la seua competència per tal de realitzar un estudi i
identificar les seues carències en l’àmbit de la comunicació digital.
[-]
[ES] Actualment, les persones disposen de diferents plataformes per a crear, consumir i compartir continguts utilitzant diferents formats i convertint-se en prosumidors. D¿aquesta manera, els usuaris componen una part ...[+]
[ES] Actualment, les persones disposen de diferents plataformes per a crear, consumir i compartir continguts utilitzant diferents formats i convertint-se en prosumidors. D¿aquesta manera, els usuaris componen una part fonamental del procés de decisió d¿altres consumidors i la seua percepció sobre una determinada empresa o marca. A diferència dels mètodes publicitaris tradicionals, els quals consisteixen a explicar els beneficis dels productes, el màrqueting ha evolucionat posant més èmfasi a l¿experiència d¿usuari, aportant valor i generant confiança. Així que, les empreses han d¿adaptar la seua estratègia de comunicació a les necessitats dels consumidors. L¿empresa valenciana Yosvic-Espanya S.L. està dedicada a la importació de productes cosmètics i a la seua posterior venda. Per tant, es proposa dissenyar i redactar un pla estratègic transmèdia amb l¿objectiu principal de fidelitzar a la seua audiència creant una comunitat en línia i generant una major conversió de venda. Es pretén seguir una metodologia basada en la investigació i l'anàlisi del pla de comunicació actual de l¿empresa, com de la seua competència per tal de realitzar un estudi i identificar les seues carències en l¿àmbit de la comunicació digital.
[-]
[EN] Nowadays, people have different platforms at their disposal to create, consume and share contents using different formats and becoming prosumers. Thus, users are a fundamental part of the process and make up a fundamental ...[+]
[EN] Nowadays, people have different platforms at their disposal to create, consume and share contents using different formats and becoming prosumers. Thus, users are a fundamental part of the process and make up a fundamental part of the decision-making process of other consumers and their perception of a certain company or brand. In contrast to traditional advertising methods, which consist of explaining the benefits of a company or brand to the consumer, marketing has evolved by placing more emphasis on the experience of the customer, providing value and generating trust. Therefore, companies have to adapt their communication strategy to the needs of consumers. The Valencian company Yosvic-España S.L. is dedicated to the import of cosmetic products and their subsequent sale. Therefore, this project proposes to design and draw up a strategic plan with the main aim of building loyalty among its audience by creating an online community and generating a greater conversion of sales. It is intended to follow a methodology based on research and analysis of the company's current communication plan, as well as its competitors strategies, in order to carry out a study and identify the company's misses in the field of digital communication.
[-]
|