- -

Anàlisi i creació d’un pla estratègic transmèdia per a l’empresa Yosvic-Espanya S.L., especialitzada en la importació i venda de cosmètics

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Anàlisi i creació d’un pla estratègic transmèdia per a l’empresa Yosvic-Espanya S.L., especialitzada en la importació i venda de cosmètics

Mostrar el registro completo del ítem

Martínez Morant, E. (2021). Anàlisi i creació d’un pla estratègic transmèdia per a l’empresa Yosvic-Espanya S.L., especialitzada en la importació i venda de cosmètics. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/175051

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/175051

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Anàlisi i creació d’un pla estratègic transmèdia per a l’empresa Yosvic-Espanya S.L., especialitzada en la importació i venda de cosmètics
Autor: Martínez Morant, Elena
Director(es): Santandreu Mascarell, Cristina Díez Somavilla, Rebeca
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto de Investigación para la Gestión Integrada de Zonas Costeras - Institut d'Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Fecha acto/lectura:
2021-09-20
Fecha difusión:
Resumen:
[CA] Actualment, les persones disposen de diferents plataformes per a crear, consumir i compartir continguts utilitzant diferents formats i convertint-se en prosumidors. D’aquesta manera, els usuaris componen una part ...[+]


[ES] Actualment, les persones disposen de diferents plataformes per a crear, consumir i compartir continguts utilitzant diferents formats i convertint-se en prosumidors. D¿aquesta manera, els usuaris componen una part ...[+]


[EN] Nowadays, people have different platforms at their disposal to create, consume and share contents using different formats and becoming prosumers. Thus, users are a fundamental part of the process and make up a fundamental ...[+]
Palabras clave: Estratègia transmedia , Social media , Màrqueting digital , Transmedia strategy , Digital marketing
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Tipo: Tesis de máster

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem