Abstract:
|
[CA] El projecte que es presenta a continuació pretén dissenyar una estratègia
comunicativa adequada per a l’Instagram de l’Institut de Patrimoni Cultural
d’Espanya, així com generar i consolidar comunitat entorn a la ...[+]
[CA] El projecte que es presenta a continuació pretén dissenyar una estratègia
comunicativa adequada per a l’Instagram de l’Institut de Patrimoni Cultural
d’Espanya, així com generar i consolidar comunitat entorn a la Institució.
Actualment aquesta institució pública segueix un pla de continguts
divulgatius a algunes plataformes digitals com son Facebook i
Twitter, a més, hi ha un usuari d’Instagram actiu, que però, careix
d’un pla de continguts així com de publicacions al perfil públic.
Per a la correcta realització d’aquest objectiu, necessàriament, s’ha
de realitzar un estudi de la entitat, la seua estructura funcional i
comunicació digital existent, així com l’estudi del pla comunicatiu
d’entitats similars que puguen sevir com a referent a nivell internacional.
Amb tota aquesta informació i referents, es dissenya un pla que adapta el
model comunicatiu existent, inclogunet una sèrie de millores per potenciar
les característques de cada plataforma, per a la plataforma Instagram.
[-]
[EN] This project aims to design a suitable communication strategy for Instagram for the Spanish Cultural Heritage Institute and to generate and consolidate a community around the institution.
This institution currently ...[+]
[EN] This project aims to design a suitable communication strategy for Instagram for the Spanish Cultural Heritage Institute and to generate and consolidate a community around the institution.
This institution currently follows a plan of informative content on some digital platforms such as Facebook and Twitter, and there is also an active Instagram user, but it lacks a content plan as well as publications to the public profile.
In order to achieve these objectives, it is necessary to carry out a study of the entity, its functional structure and existing digital communication, as well as the study of the communication plan of similar entities that can serve as a reference at an international level.
With all this information and references, a plan is designed that adapts the existing communication model including a series of improvements to enhance the characteristics of each platform, for the Instagram platform.
[-]
|