- -

Estratègia i posada en marxa d'un canal a Instagram per a la difusió de les activitats de l'Institut del Patrimoni Cultural d'Espanya (IPCE)

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Estratègia i posada en marxa d'un canal a Instagram per a la difusió de les activitats de l'Institut del Patrimoni Cultural d'Espanya (IPCE)

Mostrar el registro completo del ítem

Aznar Seva, M. (2021). Estratègia i posada en marxa d'un canal a Instagram per a la difusió de les activitats de l'Institut del Patrimoni Cultural d'Espanya (IPCE). Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/175058

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/175058

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Estratègia i posada en marxa d'un canal a Instagram per a la difusió de les activitats de l'Institut del Patrimoni Cultural d'Espanya (IPCE)
Autor: Aznar Seva, Maria
Director(es): Cabrera Méndez, Margarita
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto de Diseño para la Fabricación y Producción Automatizada - Institut de Disseny per a la Fabricació i Producció Automatitzada
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Fecha acto/lectura:
2021-09-27
Fecha difusión:
Resumen:
[CA] El projecte que es presenta a continuació pretén dissenyar una estratègia comunicativa adequada per a l’Instagram de l’Institut de Patrimoni Cultural d’Espanya, així com generar i consolidar comunitat entorn a la ...[+]


[EN] This project aims to design a suitable communication strategy for Instagram for the Spanish Cultural Heritage Institute and to generate and consolidate a community around the institution. This institution currently ...[+]
Palabras clave: Comunicació , Instagram , Estratègia de comunicació , Xarxes socials , Patrimoni , Communication , Communication strategy , Social networks , Heritage
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Tipo: Tesis de máster

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem