- -

Estratègia i posada en marxa d'un canal a Instagram per a la difusió de les activitats de l'Institut del Patrimoni Cultural d'Espanya (IPCE)

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Estratègia i posada en marxa d'un canal a Instagram per a la difusió de les activitats de l'Institut del Patrimoni Cultural d'Espanya (IPCE)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Cabrera Méndez, Margarita es_ES
dc.contributor.author Aznar Seva, Maria es_ES
dc.date.accessioned 2021-10-20T09:28:19Z
dc.date.available 2021-10-20T09:28:19Z
dc.date.created 2021-09-27
dc.date.issued 2021-10-20 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/175058
dc.description.abstract [CA] El projecte que es presenta a continuació pretén dissenyar una estratègia comunicativa adequada per a l’Instagram de l’Institut de Patrimoni Cultural d’Espanya, així com generar i consolidar comunitat entorn a la Institució. Actualment aquesta institució pública segueix un pla de continguts divulgatius a algunes plataformes digitals com son Facebook i Twitter, a més, hi ha un usuari d’Instagram actiu, que però, careix d’un pla de continguts així com de publicacions al perfil públic. Per a la correcta realització d’aquest objectiu, necessàriament, s’ha de realitzar un estudi de la entitat, la seua estructura funcional i comunicació digital existent, així com l’estudi del pla comunicatiu d’entitats similars que puguen sevir com a referent a nivell internacional. Amb tota aquesta informació i referents, es dissenya un pla que adapta el model comunicatiu existent, inclogunet una sèrie de millores per potenciar les característques de cada plataforma, per a la plataforma Instagram. es_ES
dc.description.abstract [EN] This project aims to design a suitable communication strategy for Instagram for the Spanish Cultural Heritage Institute and to generate and consolidate a community around the institution. This institution currently follows a plan of informative content on some digital platforms such as Facebook and Twitter, and there is also an active Instagram user, but it lacks a content plan as well as publications to the public profile. In order to achieve these objectives, it is necessary to carry out a study of the entity, its functional structure and existing digital communication, as well as the study of the communication plan of similar entities that can serve as a reference at an international level. With all this information and references, a plan is designed that adapts the existing communication model including a series of improvements to enhance the characteristics of each platform, for the Instagram platform. es_ES
dc.format.extent 53 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Comunicació es_ES
dc.subject Instagram es_ES
dc.subject Estratègia de comunicació es_ES
dc.subject Xarxes socials es_ES
dc.subject Patrimoni es_ES
dc.subject Communication es_ES
dc.subject Communication strategy es_ES
dc.subject Social networks es_ES
dc.subject Heritage es_ES
dc.subject.classification COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD es_ES
dc.subject.other Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia es_ES
dc.title Estratègia i posada en marxa d'un canal a Instagram per a la difusió de les activitats de l'Institut del Patrimoni Cultural d'Espanya (IPCE) es_ES
dc.type Tesis de máster es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Instituto de Diseño para la Fabricación y Producción Automatizada - Institut de Disseny per a la Fabricació i Producció Automatitzada es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art es_ES
dc.description.bibliographicCitation Aznar Seva, M. (2021). Estratègia i posada en marxa d'un canal a Instagram per a la difusió de les activitats de l'Institut del Patrimoni Cultural d'Espanya (IPCE). Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/175058 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\143576 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem