- -

Herramientas digitales colaborativas para la formación de futuros docentes en una universidad online

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Herramientas digitales colaborativas para la formación de futuros docentes en una universidad online

Show full item record

Mosquera Gende, I. (2022). Herramientas digitales colaborativas para la formación de futuros docentes en una universidad online. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 20(1):35-50. https://doi.org/10.4995/redu.2022.16806

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/184124

Files in this item

Item Metadata

Title: Herramientas digitales colaborativas para la formación de futuros docentes en una universidad online
Secondary Title: Collaborative digital tools for the training of future teachers in an online university
Author: Mosquera Gende, Ingrid
Issued date:
Abstract:
[EN] Collaboration and the relationship between students play an essential role in a non-face-to-face educational environment. However, at the same time, they are complicated concepts to address and implement, and in this ...[+]


[ES] En un entorno educativo no presencial, la colaboración y la relación entre el alumnado se torna un elemento clave al mismo tiempo que complicado de abordar e implementar. En este sentido las herramientas digitales ...[+]
Subjects: Information technology , Distance education , Educational technology , Open universities , Teacher training , Active learning , Online learning , Teacher qualifications , Tecnología de la información , Educación a distancia , Tecnología educativa , Formación de docentes , Aprendizaje activo , Aprendizaje en línea , Competencias del docente , Universidad abierta
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2022.16806
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2022.16806
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record