- -

Desafíos Educativos Reales: transformaciones de una asignatura universitaria en tiempos de pandemia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Desafíos Educativos Reales: transformaciones de una asignatura universitaria en tiempos de pandemia

Show full item record

Luzuriaga, M.; Buscaglia, A.; Furman, M. (2022). Desafíos Educativos Reales: transformaciones de una asignatura universitaria en tiempos de pandemia. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 20(1):69-90. https://doi.org/10.4995/redu.2022.16653

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/184129

Files in this item

Item Metadata

Title: Desafíos Educativos Reales: transformaciones de una asignatura universitaria en tiempos de pandemia
Secondary Title: Real Educational Challenges: transformations of a university subject in the context of the pandemic
Author: Luzuriaga, Mariana Buscaglia, Agustina Furman, Melina
Issued date:
Abstract:
[EN] Real Educational Challenges (DER) is a subject of the Bachelor Degree in Education from a university in Buenos Aires, Argentina. Relying on ProjectBased Learning, Design Thinking, Cooperative Learning and Metacognition ...[+]


[ES] Desafíos Educativos Reales (DER) es una asignatura de la Licenciatura en Ciencias de la Educación de una universidad de Buenos Aires, Argentina. Apoyándose en el Aprendizaje Basado en Proyectos, el Pensamiento de ...[+]
Subjects: Online-based education , Digital tools , Educational innovation , Project based learning , Design thinking , Cooperative learning , Metacognition , Argentina , Educación a distancia , Herramientas digitales , Innovación educativa , Aprendizaje basado en proyectos , Pensamiento de diseño , Aprendizaje cooperativo , Metacognición
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2022.16653
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2022.16653
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record