- -

Alfabetización digital para adultos: propuesta de metodología educativa

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Alfabetización digital para adultos: propuesta de metodología educativa

Show full item record

Bernabeu García, V. (2022). Alfabetización digital para adultos: propuesta de metodología educativa. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/188634

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188634

Files in this item

Item Metadata

Title: Alfabetización digital para adultos: propuesta de metodología educativa
Secondary Title: Digital literacy for adults: proposal of educational methodology
Alfabetització digital per a adults: proposta de metodologia educativa
Author: Bernabeu García, Víctor
Director(s): Oltra Gutiérrez, Juan Vicente
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2022-09-26
Issued date:
Abstract:
[ES] Uno de los grandes retos de la sociedad actual es su digitalización. En este contexto, la Unión Europea (UE) cuenta con Europa Digital 2021-2027, un ambicioso plan aprobado para convertirse en un elemento competitivo ...[+]


[EN] One of the great challenges of today's society is its digitization. In this contex􀀁������ the European Union (EU) has approved Digital Europe 2021-2027, an ambitious plan to become a world-class competitive element ...[+]
Subjects: Alfabetización digital , Brecha digital , Brecha generacional , Personas mayores , Metodología de aprendizaje , Digital literacy , Digital gap , Generation gap , Older people , Learning methodology
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record