- -

Aplicaciones e-learning para la promoción de contenidos culturales

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Aplicaciones e-learning para la promoción de contenidos culturales

Show full item record

Cruz Barbosa, J. (2022). Aplicaciones e-learning para la promoción de contenidos culturales. En CIMED22 - II Congreso internacional de museos y estrategias digitales. Editorial Universitat Politècnica de València. 139-147. https://doi.org/10.4995/CIMED22.2022.15451

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189827

Files in this item

Item Metadata

Title: Aplicaciones e-learning para la promoción de contenidos culturales
Secondary Title: E-learning applications for the promotion of cultural content
Author: Cruz Barbosa, Jennifer
Issued date:
Abstract:
[EN] Currently there are several ways through which museums share their collections, data and experiences to the public. All of them enrich the communication and the interaction between the museum and the users. To this ...[+]


[ES] Actualmente existen diversas formas por medio de las cuales los museos comparten sus colecciones, datos y experiencias disponibles hacia el público. Todas ellas enriquecen la comunicación y la interacción museo – ...[+]
Subjects: Instituciones , Cultura , Interactividad , Educación , Virtual , Institutions , Culture , Interactivity , Education
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960692
Source:
CIMED22 - II Congreso internacional de museos y estrategias digitales.
DOI: 10.4995/CIMED22.2022.15451
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CIMED/Cimed22/paper/view/15451
Conference name: Congreso CIMED - II Congreso Internacional de Museos y Estrategias Digitales
Conference place: Valencia, España
Conference date: Octubre 19-28, 2022
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record