- -

SPOC and flexible language learning with Moodle: the experience at the University for Foreigners of Perugia

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

SPOC and flexible language learning with Moodle: the experience at the University for Foreigners of Perugia

Mostrar el registro completo del ítem

Sbardella, T.; Santucci, V.; Spina, S. (2022). SPOC and flexible language learning with Moodle: the experience at the University for Foreigners of Perugia. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1017-1024. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14354

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191576

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: SPOC and flexible language learning with Moodle: the experience at the University for Foreigners of Perugia
Autor: Sbardella, Talia Santucci, Valentino Spina, Stefania
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Engaging learners with targeted pathways in a language course can present many challenges in both selecting learning contents and assessing student skills. In this context, Learning Management Systems (LMSs) represents ...[+]
Palabras clave: SPOC , Language Learning , Flexible learning , Moodle , Italian for academic purposes
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14354
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14354
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem