- -

Using error analysis sheets to improve learning in higher education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using error analysis sheets to improve learning in higher education

Mostrar el registro completo del ítem

Núnez-Peña, MI.; Bono, R. (2022). Using error analysis sheets to improve learning in higher education. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1247-1252. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14656

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191582

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using error analysis sheets to improve learning in higher education
Autor: Núnez-Peña, Maria Isabel Bono, Roser
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] We developed and evaluated the effectiveness of a new teaching strategy aimed at improving students' learning in a Research Design degree module with high mathematical content. The strategy involves presenting students ...[+]
Palabras clave: Academic achievement , Higher education , Error analysis sheet , Math anxiety
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14656
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14656
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//PSI2015-69915-R/ES/ANSIEDAD MATEMATICA: EL PAPEL DE LA HABILIDAD DE PROCESAMIENTO ESPACIAL/
info:eu-repo/grantAgreement/UB//GINDOC-UB%2F099
Agradecimientos:
This research was supported by the Consolidated Group for Innovation in Teaching GINDOC-UB/099 at the University of Barcelona and by grants 2017PID-UB/01 from the University of Barcelona and PSI2015-69915-R (MINECO/FEDER) ...[+]
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem