- -

Remote design thinking. Dynamics and perspectives of the transformation in the online didactics and project

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Remote design thinking. Dynamics and perspectives of the transformation in the online didactics and project

Mostrar el registro completo del ítem

Bianchi, R.; Elia, M. (2022). Remote design thinking. Dynamics and perspectives of the transformation in the online didactics and project. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 629-636. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14393

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191586

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Remote design thinking. Dynamics and perspectives of the transformation in the online didactics and project
Autor: Bianchi, Roberto Elia, Marco
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The non-transitory side effects derived from the spread of COVID-19, which have suddenly silenced and emptied schools and universities while activating new didactic ‘forms’, lead us to a reflection on the value of the ...[+]
Palabras clave: Remote teaching , IT tools , Design project , Digital information , Visual-learning , Speed-painting
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14393
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14393
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem