- -

Normative isomorphism: The patterns of profession of academics at Turkish higher education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Normative isomorphism: The patterns of profession of academics at Turkish higher education

Mostrar el registro completo del ítem

Ozturk Erkocak, I. (2022). Normative isomorphism: The patterns of profession of academics at Turkish higher education. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 715-723. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14576

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191636

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Normative isomorphism: The patterns of profession of academics at Turkish higher education
Autor: Ozturk Erkocak, Inci
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Normative isomorphism is derived from professionalization. Professionalization is a collective effort of the members of a profession to define their practices of the members and also to control the services provided ...[+]
Palabras clave: Isomorphism , Normative isomorphism , Professionalization , Profession of academics , Higher education , Turkey
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14576
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14576
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem