Mostrar el registro completo del ítem
Sadaf, A.; Olesova, L. (2022). A Systematic Review of Strategies to Develop Students’ Cognitive Presence in Online Courses. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 65-73. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14700
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191835
Título: | A Systematic Review of Strategies to Develop Students’ Cognitive Presence in Online Courses | |
Autor: | Olesova, Larisa | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This systematic review synthesizes research on strategies used to promote cognitive presence in online courses to identify trends from two decades (2000 to 2020) of scholarship. From initial search of 181 studies, a ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14700 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|