Mostrar el registro completo del ítem
Pomarolli, G. (2022). Some Practical Insights on Teaching FL to Visually Impaired Students. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 671-678. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14588
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191956
Título: | Some Practical Insights on Teaching FL to Visually Impaired Students | |
Autor: | Pomarolli, Giorgia | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper aims at discussing pedagogical practices within the area of inclusive and accessible language education, with a particular focus on visual impairment. Accessible education cuts across all aspects of education: ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14588 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|