Resumen:
|
[ES] El pòdcast conversacional s¿ha convertit en un dels formats més exitosos del podcasting als darrers anys. Una xerrada informal, entre dues o més persones, en la qual es puga parlar de qualsevol assumpte, està resultant ...[+]
[ES] El pòdcast conversacional s¿ha convertit en un dels formats més exitosos del podcasting als darrers anys. Una xerrada informal, entre dues o més persones, en la qual es puga parlar de qualsevol assumpte, està resultant ser de gran atractiu per al públic jove (Recio, 2023).
En el present Treball Fi de Màster (TFM) es planteja el procés de creació d¿un pòdcast conversacional on la temàtica gire al voltant de les relacions sentimentals frustrades i les emocions que poden desencadenar, partint d¿experiències reals compartides amb un toc d¿humor pels nostres oients i seguidors amb la supervisió d¿un equip d¿experts en salut mental. L¿objectiu principal d¿aquest TFM és crear un marca fàcil de reconèixer de forma tant online com offline per a aquest projecte sonor emfatitzant-nos sobretot a les xarxes socials per a una futura difusió. Per poder dur a terme aquest pòdcast s¿ha fet un estudi de caràcter quantitatiu per saber quins són els més escoltats i amb totes les característiques en comú, definir clarament la idea d¿aquest.
[-]
[EN] Conversational podcasting has become one of the most successful podcasting formats in recent years. An informal chat, between two or more people, in which you can talk about any issue, is proving to be of great ...[+]
[EN] Conversational podcasting has become one of the most successful podcasting formats in recent years. An informal chat, between two or more people, in which you can talk about any issue, is proving to be of great attraction to young people (Recio, 2023). The present Work aim of Máster (TFM) raises the process of creating a conversational podcast in which the theme revolves around frustrated sentimental relationships and emotions that can trigger from real experiences shared by our listeners and followers with the supervision of a team of mental health experts. The main objective of this TFM is to create a brand that is easy to recognize both online and offline for this sound project emphasizing us above all in social networks for future dissemination. In order to carry out this podcast, a quantitative study has been made to know which podcasts are the most listened to and with all the characteristics in common to clearly define the idea of this podcast.
[-]
|