- -

Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals

Show full item record

Almazán Añó, M. (2023). Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/198666

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/198666

Files in this item

Item Metadata

Title: Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals
Secondary Title: Diseño de la estrategia de marketing para un podcast sobre relaciones sentimentales
Marketing Strategy Design for a Relationship Podcast
Author: Almazán Añó, María
Director(s): Terol Bolinches, Raúl
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2023-09-22
Issued date:
Abstract:
[ES] El pòdcast conversacional s¿ha convertit en un dels formats més exitosos del podcasting als darrers anys. Una xerrada informal, entre dues o més persones, en la qual es puga parlar de qualsevol assumpte, està resultant ...[+]


[EN] Conversational podcasting has become one of the most successful podcasting formats in recent years. An informal chat, between two or more people, in which you can talk about any issue, is proving to be of great ...[+]
Subjects: Pòdcast , Màrqueting , Disseny , Relacions sentimentals , Xarxes socials , Podcast , Marketing , Design , Sentimental relationships , Social networks
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record