- -

Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals

Mostrar el registro completo del ítem

Almazán Añó, M. (2023). Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/198666

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/198666

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals
Otro titulo: Diseño de la estrategia de marketing para un podcast sobre relaciones sentimentales
Marketing Strategy Design for a Relationship Podcast
Autor: Almazán Añó, María
Director(es): Terol Bolinches, Raúl
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha acto/lectura:
2023-09-22
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] El pòdcast conversacional s¿ha convertit en un dels formats més exitosos del podcasting als darrers anys. Una xerrada informal, entre dues o més persones, en la qual es puga parlar de qualsevol assumpte, està resultant ...[+]


[EN] Conversational podcasting has become one of the most successful podcasting formats in recent years. An informal chat, between two or more people, in which you can talk about any issue, is proving to be of great ...[+]
Palabras clave: Pòdcast , Màrqueting , Disseny , Relacions sentimentals , Xarxes socials , Podcast , Marketing , Design , Sentimental relationships , Social networks
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Tipo: Tesis de máster

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem