- -

Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Terol Bolinches, Raúl es_ES
dc.contributor.author Almazán Añó, María es_ES
dc.date.accessioned 2023-10-24T10:28:12Z
dc.date.available 2023-10-24T10:28:12Z
dc.date.created 2023-09-22
dc.date.issued 2023-10-24 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/198666
dc.description.abstract [ES] El pòdcast conversacional s¿ha convertit en un dels formats més exitosos del podcasting als darrers anys. Una xerrada informal, entre dues o més persones, en la qual es puga parlar de qualsevol assumpte, està resultant ser de gran atractiu per al públic jove (Recio, 2023). En el present Treball Fi de Màster (TFM) es planteja el procés de creació d¿un pòdcast conversacional on la temàtica gire al voltant de les relacions sentimentals frustrades i les emocions que poden desencadenar, partint d¿experiències reals compartides amb un toc d¿humor pels nostres oients i seguidors amb la supervisió d¿un equip d¿experts en salut mental. L¿objectiu principal d¿aquest TFM és crear un marca fàcil de reconèixer de forma tant online com offline per a aquest projecte sonor emfatitzant-nos sobretot a les xarxes socials per a una futura difusió. Per poder dur a terme aquest pòdcast s¿ha fet un estudi de caràcter quantitatiu per saber quins són els més escoltats i amb totes les característiques en comú, definir clarament la idea d¿aquest. es_ES
dc.description.abstract [EN] Conversational podcasting has become one of the most successful podcasting formats in recent years. An informal chat, between two or more people, in which you can talk about any issue, is proving to be of great attraction to young people (Recio, 2023). The present Work aim of Máster (TFM) raises the process of creating a conversational podcast in which the theme revolves around frustrated sentimental relationships and emotions that can trigger from real experiences shared by our listeners and followers with the supervision of a team of mental health experts. The main objective of this TFM is to create a brand that is easy to recognize both online and offline for this sound project emphasizing us above all in social networks for future dissemination. In order to carry out this podcast, a quantitative study has been made to know which podcasts are the most listened to and with all the characteristics in common to clearly define the idea of this podcast. es_ES
dc.format.extent 46 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Pòdcast es_ES
dc.subject Màrqueting es_ES
dc.subject Disseny es_ES
dc.subject Relacions sentimentals es_ES
dc.subject Xarxes socials es_ES
dc.subject Podcast es_ES
dc.subject Marketing es_ES
dc.subject Design es_ES
dc.subject Sentimental relationships es_ES
dc.subject Social networks es_ES
dc.subject.classification COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD es_ES
dc.subject.other Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia es_ES
dc.title Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals es_ES
dc.title.alternative Diseño de la estrategia de marketing para un podcast sobre relaciones sentimentales es_ES
dc.title.alternative Marketing Strategy Design for a Relationship Podcast es_ES
dc.type Tesis de máster es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.description.bibliographicCitation Almazán Añó, M. (2023). Disseny de l'estratègia de màrqueting per a un podcast sobre relacions sentimentals. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/198666 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\158228 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem