- -

Plan de negocio para la creación de una agencia de marketing experiencial: caso de Black Ice Brand.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Plan de negocio para la creación de una agencia de marketing experiencial: caso de Black Ice Brand.

Show full item record

Victoria Tudela, P. (2023). Plan de negocio para la creación de una agencia de marketing experiencial: caso de Black Ice Brand. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/198798

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/198798

Files in this item

Item Metadata

Title: Plan de negocio para la creación de una agencia de marketing experiencial: caso de Black Ice Brand.
Secondary Title: Business plan for the creation of experiential marketing agency: the case of study of Black Ice Brand.
Pla de negoci per a la creació d'una agència de màrqueting experiencial: cas d'estudi de Black Ice Brand.
Author: Victoria Tudela, Paula
Director(s): Agustí Domínguez, Román Terol Bolinches, Raúl
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2023-09-22
Issued date:
Abstract:
[ES] El impacto del marketing tradicional está cayendo con los años al intentar persuadir al cliente de forma intrusiva. Existen otras formas menos agresivas para la atracción de clientes con la finalidad de que compren ...[+]


[EN] The impact of traditional marketing is diminishing over the years trying to persuade the client in an intrusive way. There are other less aggressive ways to attract customers to buy a certain product. One of them is ...[+]
Subjects: Marketing , Cliente , Plan de negocio , Experiential , Customer , Business plan , Estrategia de marketing
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record