- -

I'm* two rabbits / J'ai un rouge pullover*. How corrective feedback is handled in collaborative exchange programmes between early language learners

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

I'm* two rabbits / J'ai un rouge pullover*. How corrective feedback is handled in collaborative exchange programmes between early language learners

Mostrar el registro completo del ítem

Choffat-Dürr, A.; Macaire, D. (2012). I'm* two rabbits / J'ai un rouge pullover*. How corrective feedback is handled in collaborative exchange programmes between early language learners. The EuroCALL Review. 20(1):53-56. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16041

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200073

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: I'm* two rabbits / J'ai un rouge pullover*. How corrective feedback is handled in collaborative exchange programmes between early language learners
Autor: Choffat-Dürr, Anne Macaire, Dominique
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This article presents how, in the social dynamics of two classrooms involved in an exchange programme, young learners provide their peers with asynchronous feedback taking place in the digital medium. Within two Call ...[+]
Palabras clave: Early language learning , Collaborative learning , Online exchanges , Corrective feedback
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16041
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16041
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem