- -

In search of the optimal path: How learners at task use an online dictionary

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

In search of the optimal path: How learners at task use an online dictionary

Mostrar el registro completo del ítem

Hamel, M. (2012). In search of the optimal path: How learners at task use an online dictionary. The EuroCALL Review. 20(1):79-84. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16052

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200081

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: In search of the optimal path: How learners at task use an online dictionary
Autor: Hamel, Marie-Josée
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] We have analyzed circa 180 navigation paths followed by six learners while they performed three language encoding tasks at the computer using an online dictionary prototype. Our hypothesis was that learners who follow ...[+]
Palabras clave: Online dictionary , CALL task , Navigation paths , Process-oriented analysis , Video-screen capture
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16052
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16052
Agradecimientos:
I would like to thank the Social Sciences and Humanities Research Council of Canada for its financial support.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem