Mostrar el registro completo del ítem
Domenech, J. (2023). ChatGPT in the Classroom: Friend or Foe?. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 339-347. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16179
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202622
Título: | ChatGPT in the Classroom: Friend or Foe? | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The use of Artificial Intelligence (AI) and specifically, OpenAI's ChatGPT, has been increasing in the educational field as a tool to enhance learning and teaching processes. Understanding the potential of ChatGPT in ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16179 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|