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Increasing Student Engagement with COIL Padlet

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Increasing Student Engagement with COIL Padlet

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Miller, BT.; Göldi, S.; Lin, MH. (2023). Increasing Student Engagement with COIL Padlet. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 871-878. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16234

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203663

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Metadatos del ítem

Título: Increasing Student Engagement with COIL Padlet
Autor: Miller, Barbara Therese Göldi, Susan Lin, Meng Hsien
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Student engagement undoubtedly deserves attention and time of lecturers and researchers. This paper aims to showcase how to increase the engagement of international marketing students with a simple, technology-enhanced ...[+]
Palabras clave: Course design , International marketing , Student engagement , Collaborative Online International Learning (COIL) , Experiential learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16234
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16234
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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