- -

The impact of a gamified approach on vocabulary learning and vocabulary self-efficacy: evidence from a chilean primary EFL school

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The impact of a gamified approach on vocabulary learning and vocabulary self-efficacy: evidence from a chilean primary EFL school

Mostrar el registro completo del ítem

Cancino, M.; Viguera, C. (2024). The impact of a gamified approach on vocabulary learning and vocabulary self-efficacy: evidence from a chilean primary EFL school. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 19:33-43. https://doi.org/10.4995/rlyla.2024.19932

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206146

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The impact of a gamified approach on vocabulary learning and vocabulary self-efficacy: evidence from a chilean primary EFL school
Autor: Cancino, Marco Viguera, Camila
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Although many studies addressing gamified approaches have documented the performance and perceptions of adult EFL learners, little research has been conducted with younger students and with a focus on specific linguistic ...[+]
Palabras clave: Gamification , Vocabulary learning , Vocabulary self-efficacy , EFL learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2024.19932
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/rlyla.2024.19932
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem