Mostrar el registro completo del ítem
Schacht, S.; Kamath Barkur, S.; Lanquillon, C. (2024). Generative Agents to support students learning progress. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/BMT2023.2023.16750
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206325
Título: | Generative Agents to support students learning progress | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Ongoing assessments in a course are crucial for tracking student performance and progress. However, generating and evaluating tests for each lesson and student can be time-consuming. Existing models for generating and ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/BMT/BMT2023/paper/view/16750 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|