Mostrar el registro completo del ítem
Dhaouadi, K.; Leclercq, P. (2024). Rethinking architectural education to foster Sustainability: Literature Review of emerging trends and pedagogical approaches. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17360
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206646
Título: | Rethinking architectural education to foster Sustainability: Literature Review of emerging trends and pedagogical approaches | |
Autor: | Dhaouadi, Khansa Leclercq, Pierre | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Through a comprehensive literature review, this paper sheds light on emerging trends and innovative pedagogies to foster sustainability in architectural education worldwide. Over 700 published research outputs are ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17360 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|