- -

The 'backwash' effect: Prioritising assessment to support student engagement and 'deep' levels of learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The 'backwash' effect: Prioritising assessment to support student engagement and 'deep' levels of learning

Mostrar el registro completo del ítem

Griffin, C. (2024). The 'backwash' effect: Prioritising assessment to support student engagement and 'deep' levels of learning. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17371

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206648

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The 'backwash' effect: Prioritising assessment to support student engagement and 'deep' levels of learning
Autor: Griffin, Claire
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Recent years have witnessed a strong emphasis on student engagement across Higher Education. In particular, institutions are being encouraged to utilise an array of innovative teaching methodologies and learning ...[+]
Palabras clave: Assessment , Student engagement , Backwash effect , Module design , Bloom's Revised Taxonomy
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17371
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17371
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem