- -

The challenge of unprepared students in inverted classroom teaching scenarios

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The challenge of unprepared students in inverted classroom teaching scenarios

Mostrar el registro completo del ítem

Pfennig, A. (2024). The challenge of unprepared students in inverted classroom teaching scenarios. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17067

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206651

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The challenge of unprepared students in inverted classroom teaching scenarios
Autor: Pfennig, Anja
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In higher education the more and more common teaching method “inverting classroom” comprises of 2 phases: the self-study phase prior to the course and second the in-class or online sessions where discussions take place ...[+]
Palabras clave: Inverted classroom , Flipped classroom , Online teaching , Unprepared students
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17067
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17067
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem