Mostrar el registro completo del ítem
Pfennig, A. (2024). The challenge of unprepared students in inverted classroom teaching scenarios. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17067
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206651
Título: | The challenge of unprepared students in inverted classroom teaching scenarios | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In higher education the more and more common teaching method “inverting classroom” comprises of 2 phases: the self-study phase prior to the course and second the in-class or online sessions where discussions take place ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17067 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|