Mostrar el registro completo del ítem
Gruenangerl, M.; Prandner, D. (2024). The contribution of digital technology training to the digital competency gap. A case study from Austria. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17322
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206659
Título: | The contribution of digital technology training to the digital competency gap. A case study from Austria | |
Autor: | Gruenangerl, Manuela | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In this paper we ask to what extent additional digital training courses improve young people’s abilities to solve everyday digital tasks. We use survey data on digital skills, including an assessment of digital ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17322 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|