Mostrar el registro completo del ítem
Mazza, B.; Valentini, E. (2024). The Quid Sapienza model: methods, tools and quality in the innovation of university teaching 4.0. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17218
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206660
Título: | The Quid Sapienza model: methods, tools and quality in the innovation of university teaching 4.0 | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The paper presents the approach adopted by Sapienza University to guide its professors through didactic transformation, analysing findings from a 2022 survey involving 465 professors who participated in the project ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17218 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|