- -

Empowering Undergraduates: An Examination of Online Self-Regulated Learning Skills in Higher Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Empowering Undergraduates: An Examination of Online Self-Regulated Learning Skills in Higher Education

Mostrar el registro completo del ítem

Fayda-Kinik, FS. (2024). Empowering Undergraduates: An Examination of Online Self-Regulated Learning Skills in Higher Education. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17161

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206687

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Empowering Undergraduates: An Examination of Online Self-Regulated Learning Skills in Higher Education
Autor: Fayda-Kinik, F. Sehkar
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study sought to explore the students’ self-regulated learning skills (SRLS) in online higher education within the scope of goal setting, environment structuring, task strategies, time management, help-seeking, ...[+]
Palabras clave: Self-regulated learning skills , Higher education , Online learning , Demographics
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17161
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17161
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem