- -

Demonstrated Value of Individual Development Plans to Participating Academic Trainees and Their Mentors

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Demonstrated Value of Individual Development Plans to Participating Academic Trainees and Their Mentors

Mostrar el registro completo del ítem

Bruno, B.; Ishii, H.; Caplan, C.; Vidwans, A.; Gillis Davis, J. (2024). Demonstrated Value of Individual Development Plans to Participating Academic Trainees and Their Mentors. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17099

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206767

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Demonstrated Value of Individual Development Plans to Participating Academic Trainees and Their Mentors
Autor: Bruno, Barbara Ishii, Hope Caplan, Caroline Vidwans, Abhay Gillis Davis, Jeffrey
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] An Individual Development Plan (IDP) is a personal action plan. IDPs can be used to set academic goals, explore career opportunities, and develop skills. During the 2022-23 academic year, we implemented IDPs with two ...[+]
Palabras clave: Professional Development , Career Exploration , Mentorship
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17099
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17099
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem