Mostrar el registro completo del ítem
Murray, G.; Doe, C. (2024). Embedding Indigenous Perspectives: A Consideration of Place in Local and Transnational Education. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17171
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206769
Título: | Embedding Indigenous Perspectives: A Consideration of Place in Local and Transnational Education | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper discusses a program of work undertaken by RMIT University, Australia, to embed Aboriginal and Torres Strait Islander perspectives in curriculum in both its Australian and off-shore campuses. It takes a first ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17171 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|