Mostrar el registro completo del ítem
Günzel, H.; Brehm, L. (2024). A Roadbook for the Professionalization of Project-based Learning Courses. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17194
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206857
Título: | A Roadbook for the Professionalization of Project-based Learning Courses | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Project-based learning (PBL) is a teaching method that encourages active, experimential learning and transforms students from passive recipients to active participants. This method shifts the educational process from ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17194 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|