- -

Identifying Potential for Improvement in Computer Science Degree Programs from the Student Perspective

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Identifying Potential for Improvement in Computer Science Degree Programs from the Student Perspective

Mostrar el registro completo del ítem

Böttcher, A.; Thurner, V.; Hammer, S. (2024). Identifying Potential for Improvement in Computer Science Degree Programs from the Student Perspective. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17182

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206860

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Identifying Potential for Improvement in Computer Science Degree Programs from the Student Perspective
Autor: Böttcher, Axel Thurner, Veronika Hammer, Sabine
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] We want to pick up students where they are – but we don't even know where they are since we may not know enough about the status of our students and their needs and wishes. In this paper we share experiences on a ...[+]
Palabras clave: Student expectations , Student perspective , Self reflection , Heterogeneity
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17182
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17182
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem