- -

Learning and Motivation Impact of Collaborative Questioning Sessions in Construction and Building Engineering Educational Environments

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Learning and Motivation Impact of Collaborative Questioning Sessions in Construction and Building Engineering Educational Environments

Mostrar el registro completo del ítem

Pujadas, P.; Aidarov, S. (2024). Learning and Motivation Impact of Collaborative Questioning Sessions in Construction and Building Engineering Educational Environments. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17319

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206864

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Learning and Motivation Impact of Collaborative Questioning Sessions in Construction and Building Engineering Educational Environments
Autor: Pujadas, Pablo Aidarov, Stanislav
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This manuscript offers an in-depth examination of an innovative active learning methodology introduced within the Master's Degree program in Advanced Construction Engineering at the Universitat Politècnica de Catalunya. ...[+]
Palabras clave: Active Learning , Collaborative Questioning Sessions , Questioning Battles , Construction Engineering Programs
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17319
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17319
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem