Mostrar el registro completo del ítem
Nikolayeva, L. (2024). Exploring the Efficacy of ChatGPT in Adapting Reading Materials for Undergraduate Students. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17087
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206869
Título: | Exploring the Efficacy of ChatGPT in Adapting Reading Materials for Undergraduate Students | |
Autor: | Nikolayeva, Larysa | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Current research explores the efficiency of ChatGPT 3.5 in text adaptation for educational purposes. It aims to investigate reliability of the AI model for reading ease evaluation, its accuracy in reading manipulation ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17087 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|