- -

Exploring the Efficacy of ChatGPT in Adapting Reading Materials for Undergraduate Students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Exploring the Efficacy of ChatGPT in Adapting Reading Materials for Undergraduate Students

Mostrar el registro completo del ítem

Nikolayeva, L. (2024). Exploring the Efficacy of ChatGPT in Adapting Reading Materials for Undergraduate Students. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17087

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206869

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Exploring the Efficacy of ChatGPT in Adapting Reading Materials for Undergraduate Students
Autor: Nikolayeva, Larysa
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Current research explores the efficiency of ChatGPT 3.5 in text adaptation for educational purposes. It aims to investigate reliability of the AI model for reading ease evaluation, its accuracy in reading manipulation ...[+]
Palabras clave: Test adaptation , Reading accessibility , Reading manipulation , ChatGPT , Human involvement
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17087
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17087
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem